Rybnik szuka przewoźnika z dwoma minibusami

Rybnik szuka przewoźnika z dwoma minibusami. Miasto ogłosiło przetarg na obsługę linii jednym minibusem przez pół roku. Przewoźnik będzie musiał także zapewnić autobus rezerwowy. 

Wymagania wobec autobusów

Pojazd podstawowy ma być wyprodukowany nie wcześniej niż w 2014 r. Konstrukcja autobusu ma umożliwiać przejazd osobom niepełnosprawnym (autobus niskopodłogowy). Długość pojazdu ma wynosić od 7,5 do 9 m. Minibus ma umożliwić podróż minimum 30 osobom, w tym 8 na miejscach siedzących . Ma być wyposażony w wyświetlacz przedni, boczny i tylni. Do tego organizator wymaga informacji wewnętrznej w formie wyświetlacza z numerem linii i kierunkiem jazdy lub informacji statycznej w formie tablicy oraz zapowiedzi. Minibus rezerwowy zasadniczo różni się dwoma rzeczami, minimalnym rocznikiem (2010) i pojemnością (minimum 23 miejsca). 

Składanie i ocena ofert

Przewoźnicy mogą składać swoje oferty do 20 listopada. Kryteria oceny:

  • Cena – 60 %
  • Rok produkcji pojazdu podstawowego – 9% (2014 r. – 0%, 2023 r. – 9%) 
  • Rok produkcji pojazdu rezerwowego – 4% (2010 r. – 0%,  2016 – 2023 r. – 4%)
  • Rodzaj stosowanego paliwa i napędu pojazdu podstawowego – 7% (Silnik z normą Euro 5 – 0%, silnik elektryczny 7%)
  • Rodzaj stosowanego paliwa i napędu pojazdu rezerwowego – 3% (Silnik z normą Euro 5 – 0%, silnik elektryczny 3%)
  • Komfort termiczny – 7% (brak klimatyzacji w obydwóch autobusach – 0%, klimatyzacja w obydwóch autobusach – 7%)
  • Wyposażenie pojazdów w alkomat blokujący – 10% (brak alkomatu w obydwóch pojazdach – 0%, alkomat w obydwóch pojazdach – 10%)

Jak widać kryteria oceny są bardzo rozbudowane co może spowodować dużą liczbę ofert. Co ciekawe organizator nie sprecyzował konkretnych linii/kursów które miałyby być obsługiwane przez wyżej wymieniony wóz. Podejrzewam, że chodzi tutaj głównie o linie 30, choć może być to tak na prawdę wszystko. Rybnik szuka przewoźnika z dwoma minibusami. 

Przydatne linki:

Dodaj komentarz